SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Friday, April 29, 7:44 PM
16 tahun .

Hari ini 30 April bersamaan dengan annivesary parents aku . 
Err , semalam aku memekak wish annivesary diaorg . *mak ak marah , ptotnye bngge laa*
Then , ad bunga api yang memekak tuhh . *yg tu mak ak tk marah la pulak*

Err , HAPPY ANNIVESARY MY PARENTS ~
Best dapat parents cmni . Hope berkekalan sampai aku dapat anak *cehh , berangan lebih*




*BANGGE DAPAT JADI ANAK IBU DENGAN AYAH*
<3