SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Wednesday, May 4, 6:24 AM
semalam

Okayy :) 3.9.2011 (annivesary aku)

Break dengan dia . Okayy , sorry sesangat sebab aku tak boleh terima dia dalam hati aku . Orang anggap , aku PERMAINKAN dia . Like a HELL-O , *da hati aku , da tknk syg dia , nk wat cmne ?
And , ramai orang ckp dkt aku*kesian aidil* .
Okayy :) Aku pun kesian gak dengan dia and aku faham perasaan dia sebab aku pun pernah mengalami perasaan macam apa yang dia rasa sekarang .
Lama-lama , elok la tuhh . Aku pun pernah rasa perasaan apa yang dia rase , tapi , aku lalui jew benda tuhh .
So-sorryyyyyyyyy AIDIL FAREEZ . Aku tak terlintas nak mainkan perasaan kau . Aku tahu hati kau ikhlas sayang aku . Okay , kau baik sangat ! 
Aku ada topap kau then kau ganti balik topap uhk . Hari tu , aku sajesaje nak mainkan kau suruh kau ganti . Tapi , kau  ganti jugakk ! Aku nak bagi balik topap uhk then , kau marahh aku . 
*BAIKNYA KAU*  Btw , SORRY ea ~
Tak dapat nak bahagiakan kau selamanya . *sorry , aku mungkir janji*