SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Wednesday, May 4, 6:40 AM

Semalam 3.5.2011 kan ? Ouhh my , ANNIVESARY ak with mus .
Setelah , aku bergayut dengan si DIA pada hari semalam nya . Aku ada merancang nak bagi si DIA coklat and hasil tangan aku . 

Okayy :) Coklat cadburry is my fav <3 . So , aku kasi choc tu kat dia nthen benda alah nie .

Wait a minute ~
jyeahh , oke DONE !!

memang buruk !! Oke , daddaaa ~