SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Sunday, May 1, 11:36 PM

Saya sebagai calon PMR 2011 , takut menghadapi peperiksaan pertengahan tahun pada 13 MEI 2011 ini bersamaan hari jumaat .

Okayy :) 3 hari cuti nie *sabtu , ahad , isnin*
Fuhh , satu kerja sekolah , aku tak sentuh langsung *ad laa , AGAMA jew*
Aku tak tahu , apa da jadi dengan homework ak , pelajaran aku , semuanya laa pasal STUDY , EXAM . 
Exam , around the corner *cuakk sial*

Satu buku aku tak sentuh . Lagi2 , time cuti 3hari nie . Mak aku selalu memekak *mne buku sekolah kau ?*
cm toewh la die bising . HAHA :D

Okayy :) Story Saturday :)
*office mak Mariah ada event , so Maria ajak aku and Syaza .
Wahh , mak aku kasi green light laa ^^ *okay , great !*

Gerak rumah Mariah dalam pkul brape ntah *tak ingat*
Lepas aku datang , trus pergi rumah nenek Mariah . *online , makan , snap-2*
Solat Asar dekat situ :) Then siap2 .
Terus gerak office mak Mariah .
Wahh , awesome gilaa :0
Capture gambar itu memang kerja aku dengan Syaza :) *gmbr blom di upload*
Then karok dengan diaorang . aww <3
kayh , da bnyk kali aku karok tapi suare aku still lembut and annoying gila .
HAHA :D 
Makan time : Ouhh , hungry hungry . Terus ambil apa yang ada then melantak .
Satu hari tak makan memang camni . HAHA :)
Then , photoshoot again :) *memang hobi aku*
Merayau-rayau *agak seram*
Pukul 10.30 balik . Yeahh , mak Mariah hantar smpai depan rumah aku . 
Okay :) Hari itu , memang best *capture lbih* , bosan *tak tahu nk buat pe* and sebaginya ~

*BEST , BEST , BEST ~

Okayy :) Daddaaa ~