SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Tuesday, April 26, 7:44 AM
Tuesday is ???

Okayy :) Today , memang hari paling excited SEBAB ADA FOTOGRAFI . Paling malang sebab kena attack dengan cikgu KHB and BM . Ouhh my , aku dah mula naik menyampah dengan cikgu BM tuh . Aku tau dia baru dalam sch tuh , buatlah cara baru . Kerja sekolah kau , aku siap je selalu *kadang2 jew* . Tetibe , hari ini kau aim aku sebab ada cikgu buat observation dalam kelas tuhh . Err , HIPOKRIT sangat la cikgu tuhhh ..


HAHA :) Tadi kan , belajar sains , tajuk CHAPTER 6 . Yeahh , kami kena buat experiment . Buat benda ALAH uhk , mmg membosankan dan tidak boleh msuk otak . Then , ada suare datang dri sape ntah yg cylinder uhk nk meletup . Then , PECAHHHHH !!! haha :) Benda alah tu pun pecah and boleh buat teropong melalui bawah bnda ALAH tuhh . *pengetua observation kelas time science , MENAKUTKAN !!*


*Okayy :) Sudah malam , saya pun dah ngantuk tahap gaban . Ada something menunggu*

Kbai ~