SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Monday, April 4, 2:35 AM

<Waktu SCIENCE>

Seperti biasa , kalau da terlampau ngantuk . Aku akan mintak kebenaran untuk keluar pergi ke tandas .
Kayh , kali nie aku keluar dengan mariah .


<Depan Tandas>

Tiba tiba , nmpk ADIK pegang CAMERA . Fuyoooo , memang terAMAT smart :)
Then , aku nmpak KEK atas meja .
Then , ak cakap : Adik : birthday sape ?
Adik : dia *smbil menunjuk kearah budak .
Aku : Ouhh , <dengan tak tahu malu>  Deqq , nak sikit !
Mariah : haha :) Kami memang tak malu taw deqq .
Adek : <memotong kek lalu memberi kepada kami>
Aku : haha :) TERIMAKASIH :DD

Lepas dah dpat , terus pergi ke lab untuk smbung belajar .
Tetibe , teringat ada camera . HAHA :) Ak suro mariah cakap kt budak uhk , nak amek gmbar aku sorang .

Then , budak itu kata O.K .

Yerghhhhh , da dapat gambar uhk . haha :)

Kayh , lain kali smbung . Mariah da mengamok !! HAHA :)

*tdi ad org CINA sedang beasmaradana di sini . HAHA :) Da kne sound da ponnn . Yerghhh , PADAN MUKA !