SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Friday, April 22, 8:27 AM
jummat yang indah . hhaha

Today :) HAHAHA :)

Esok sekola kena sekolah sebab ada sekolah ganti . WTH , memang malas la aku nak datang .
Hari ini , masa pertama , aku da buat hal da . Hari ini , ada PJ . Ak ngn BELLA tak bwak baju sukan . So , kena denda . Mak aihh , denda nye mmg buat aku malu . 
Kena menghadap budak form 5 belajar :) 
Fuyooo , kena buat muka tebal la nampaknye . 

Then , lepas rehat time sebelum nak masuk agama , aku jalan-2 around bangunan aku . Nak teman kan MARIAH crik buku agama . Then depan klas mus , mariah pegi tegor then aku pun tegor la and said HYE MUS , then dea snyum . Ouhh my , aku rindu senyuman dia . 

*baru je balik dari dinner dengan family . OMG , aku da gemuk kott . Since aku berpisah dengan dia . Setiap kali time rehat , aku mesti makan . BELLA ajar aku makan . HAHA :) 

*Kbai  ~
MAHARAJA LAWAK dah habis :) Minggu ini AMIR best kot ^^
haha ;)