SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Saturday, April 30, 10:11 PM

jika sy tidak bertemu kamu pada hari itu,sy tidak akn memiliki memori yang begitu perit dan menyedihkan sekarang,tapi kalaw sy tidak bertemu kamu pada hari itu ,sy tidak akn tahu perasaan gembira yang mendalam dan perasaan tenang apabila bersama kamu, dan bagitu mudah kamu mencuri hati sye .

Ayat ini aku *copy paste* dari ayat cerita SKY OF LOVE . 

Khas untuk MR.M .haha :) Yeahh , aku da baik da dengan diaa <3 <3

Pagi tadi , aku call dia smpai kredit aku habis .
Aidil , haha :) Lantak dia la , aku tak text dia punn .

Err , aku rindu dengan suara diaa . Dia cakap , suara aku da *matang* . hhaha :)

Mr.M , sorry aku dah hilang baju kau yang kau kasi uhk . Benda da takdir nak hilangkan semua uhk . 
Kau pun kate , barang2 yang aku kasi dkt koe , smua da hilang kan ?

Oke , takpe laa T_T .