SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Monday, April 18, 8:56 AM
ISNIN :D

Err , okayy :) Hari ini , pergi sekolah mcam byase . Tapi , hati aku berdeba semacam . 
Yeahh , aku tahu . Kali ini , setiap kali pergi sekolah "MY HEART CAN BE SOUND DUP DAP DUP DAP"
Pagi pagi je da hujan . Haishh , habis kasut aku kotor . 
SEE ! Da memang koto sebela <sebela jela>
Yeahh , HUJAN ! So , PERHIMPUNAN dekat dewan .
Ouhh my , DEWAN seupa mcm rumah orang da aku tengok . HAHA :) Then , warne tiang dinding uhk same dengan warne beg aku , aww aww <3

When i see you face , ouhh my my eye <cmne nk speking nie ?>
Senang cerite cmnie laa ~
Tadi aku tengok muke koe , air mata aku da mengalir , but ak than sbb dkt sebelah ad I**M
I**M , who ? <cubelah teka> haha , budak nie fanatik gile ngn ak . haha :))
Then , aku pndang muke koe bnyk kli . Ak tahu koe happy tpi hati koe msih sakit dengan aku kan ?
Yela , ofc la skit . Dulu kn , ak pernah JANJI yang ak tak kan cri penggnti koe tpi ak tak boleh . Ak da GIVE UP !
Oke , nvm ~
Then , ad sekali uhk , ak pndng koe then koe pun pndang ak . Urghh , teringat ak tahun lepas ~

Then , da bla bla bla ~
Today , aku memang pemurah gile nak mati . Yeahh , <da nk mati da pun>
Aku bwak coklat cadbury & toblerone yang besar punye . 
Then , tambah lagi mknn yg ak bli dkt KOPERASI . So , tmbh bnyk la kan ?
Aku , HUDA , MARIAH , SYAZA <kami berempat berkongsi toblerone>
Kami makan sorok2 . Sorry ea kwan-2 tak dpt nk kongsi laa . hhaha :)

Then , ade mase SEJARAH <nsib baik setengah jam>
Kena buat FOLIO . Dah nak kena hantar . Satu hapak pun tak buat ape lagi . 
Alaa , tak heran sgt la dgn bnda uhk . 
Then , time MATH . Alaa , cikgu period kea ? Nak marah-2 . Haishh =="
<haihh , pelik pelik>

MINGGU LEPAS AKU ADA RANCANG NAK STAY ARI NIE , TERPAKSE DITANGGUHKAN KE ESOK !! 
Nasib baik la , balik je ada je orang yang teman kan aku . 
aww , caring betul kau ari nieh <3 <3

<petang> selalunye , klw ak duduk umah . rutin aku , aku akn tidur . tpi , tdi . Woaa , aku buat kerje skola babe . HAHA :) <budak rajin>

Then , tadi atuk aku dari KAJANG UTAMA datang . Yew , aku tahu , if dia datang , AUTOMATIK , aku akan kena jdi rajin . haha :) Then , ak komplot dgn nenek ak yg ak ckp atuk ak . ESOK NENEK PERGI KEDAH . haha :) So , tak jadi lah dia duduk rumah nie . Then , dia pun balik umah dia blik . LOL , jahat kan nenek aku ? NENEK GANGSTER whohh ~

Aww , baru habis gayut dengan dia . haha :) Terase nak menari jew skank nie . HAPPY sangat2 laa ~

Oke , kbai ~