SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Sunday, April 24, 2:37 AM

HUJAN , HUJAN , HUJAN (hujan je)

Bosan ouhh , klw asyik hujan je .If HUJAN , msti tak tahu nk buat pe . 
Then , tak boleh keluar . 
MasyaAllah , bosan walaweyh !!

If HUJAN time waktu sekolah , then kasut aku akan KOTOR sebelah .
Nak kotor sebelah jew , sebelah lagi ?
HAHA :) Memang style gilaaa klw kotor sebelah .


*bodoh ! EX aku IM ak then ckp bangang dan sebagainya . Pnggil bpak aku jumpe koe balik kang ! Baru tahu takut . Kecoh punya orang , bajet KAJANG ni dia yang pegang . Da la idu gam , takde mase depan !