SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Saturday, April 23, 6:36 AM

Eiww , serious aku benci perempuan mcm kau . GELABAH HOT weyy !
Tayang tetek tu memang kerja kau kan ? 
Konon kau cerita dekat aku yang kau pernah jejak pavi , mid dengan sekaliannya . Tapi , aku tengok gambar kau , macam tak pernah :) Konon , jumpa aku je , cakap pasal laki . 
Konon da rmai la laki yang knal kau . Hot sangat la tuhh . 
Bangga-2 kan diri yang kau pernah kiss orang tuhh . Eiww , sumpah tak heran !
Aku dengar cerita kau pun , dah aku rase berdosa diri aku nie . 
Kau cakap kajang nie , semua orang kenal kau :)
Weyh , aku tanya acik cleaner dekat tndas metro uhk tu pon , dea ckp dea tak knal koe . 
Jangan nak bajet-2 la dengan orang . Cermin diri dulu . Ntah PERFECT ke tak ?
PERANGAI MACAM BOHSIA ~

*Eiww , kbai ~