SNOW WHITE
The Queen



Assalamualaikum.
Do respect my blog!
Do follow me!

+FOLLOW D'BOARD
/>

Hover the Image
Siti Nurhidayah bt.Saludin. Menetap di Kajang. Mempunyai cita-cita seperti ayah saya. Hobi yang kadang2 ada kadang2 tak ada. 19.8.1996 di klinik berhampiran rumah, saya dilahirkan dan tinggal di rumah kayu yang ala-ala kampung ni. Sekian terima kasih.


'}],'placement':'bottom','showplaylist':'false'}");
Credits

Template by XaRa
Images: We♥It



◄ older posts newer posts ►
Monday, March 21, 7:30 AM

Okayyy :) last aku mengalah nak nak rapat dengan dia balik . 

TOBLERONE .. 
Knal kan coklat toewh ??
Kalau ada orang kasi coklat toewh , korang nak tolak ke tak nak ??
Mesti la tak nak kan ? Mesti korang amek kan ?

Wahh , kenapa la koe tolak hadiah aku ??
NVM , ak terpkase douhh lupakan koe . 
Ramai member aku da anggap ak nie GILA , SAWAN , ntah ap lagi la deaowg nk bgi ak lpas nie . 

Okayy , thenks for everything . 
AKU AKAN TETAP TUNGGU KOE STUATU MASA NANTI kayh ;)